خواهشمند است جمع مبلغ خرید و کرایه حمل سفارش خود را به شماره کارت 6104337932624537 بانک ملت به نام محمد مهدی نوریانی واریز فرمایید. جهت پیگیری سفارش بعد از واریز وجه، کد رهگیری را به شماره 09151171809 پیامک نمایید یا عکس فیش را به همین شماره از طریق واتس اپ یا تلگرام ارسال فرمایید.
با سپاس واحد ارتباط با مشتریان ماندیرو
اگر در زمان ارسال در آدرس مدنظر نباشم، برای کالای من چه اتفاقی خواهد افتاد؟ چه کاری باید انجام دهم؟
1396/08/01
در صورت مراجعه مامور پست به نشانی اعلام شده و عدم حضور شما، با توجه به نوع سرویس ارسال (پیشتاز یا سفارشی) به اداره پست شهر خود مراجعه کنید و کالای خود را تحویل بگیرید. در صورتی که بیش از یک نوبت به نشانی شما مراجعه شود و در محل نباشید، کالا به فرستنده برگشت داده خواهد شد و تنها پس از گذشت 10 روز امکان ارسال مجدد آن وجود دارد.
در مورد مشتریان مشهد، پس از اطلاع رسانی به تیم خدمات مشتریان هماهنگی لازم برای ارسال مجدد ظرف 48 ساعت انجام خواهد شد.
ارسال سفارش طی چند روز انجام می شود؟
1396/08/01
همکاران ما در واحد پشتیبانی تمام تلاش خود را میکنند تا سفارش شما در اسرع وقت ارسال شود. در ایام غیر تعطیل سفارشات شما در هر نقطه از ایران بعد از 2 تا 3 روز کاری به دستتان خواهد رسید. در عین حال مدت زمان و سایر شرایط ارسال، وفق مقررات اداره پست جمهوری اسلامی ایران میباشد.
گارانتی بازگشت کالا چیست؟
1396/07/04
تمامی محصولات، قبل از ارسال کنترل میشوند ، چنانچه مشتری هرگونه مغایرتی با مشخصات اعلام شده کالا در سایت مشاهده نماید، میتواند از طریق تلفن یا ایمیل ارتباط با پشتیبانی مراتب را اعلام نماید تا کالای مورد نظر بصورت رایگان مرجوع شده و مجددا برای ایشان ارسال شود.
ارسال رایگان سفارشات به چه صورت می باشد؟
1396/07/04
اگر جمع مبلغ سبد خرید شما بیش از 300 هزارتومان باشد، سفارش شما را در سراسر ایران بهصورت رایگان ارسال میکنیم. تنها در صورتی که وزن مجموع سبد خرید شما بیش از 10 کیلوگرم باشد تابع شرایط خاصی خواهد بود. نگران نباشید! همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.
آیا تمامی کالاها اصل هستند؟
1396/06/07
کالای غیر اصل در سایت ماندیرو جایی ندارد. تمامی کالاها اصل هستند و در هر مورد دارای مجوزهای بهداشتی یا پروانههای قانونی تولید یا واردات میباشند.