بررسی پزشکان درباره تاثیر قهوه سبز بر لاغری

تعداد بازدید: 5748
print
بررسی پزشکان درباره تاثیر قهوه سبز بر لاغری

پژوهش متخصصان در دانشگاه علوم پزشکی اهواز، اثرات قهوه سبز بر چربی سوزی و لاغری را مورد تحقیق و بررسی قرار داده و انتشار نتایج آن می تواند به مجادله قدیمی بر سر این موضوع پایان دهد که کاهش وزن با استفاده از این ماده طبیعی ممکن است یا خیر؟

در مطالب پیشین گفته بودیم آنتی‌اکسیدان طبیعی بسیار مهم قهوه سبز «اسید کلروژنیک» با آزادکردن گلوکز در بدن و همزمان با افزایش سوخت و ساز و یا سوزاندن چربی موجود در کبد و تبدیل آن به انرژی، باعث چربی‌سوزی می‌شود. این دو مکانیزم با هم، باعث جلوگیری از جذب چربی و احساس سیری بین وعده‌های غذایی شده و به شکستن بافت چربی شکم و اطراف کمر شما کمک می‌کند و هیچگونه عوارض جانبی نیز ندارد.

اما انتشار نتایج پژوهش متخصصان در دانشگاه علوم پزشکی درباره بررسی اثرات قهوه سبز بر چربی سوزی و لاغری می‌تواند برای همیشه به این نگرانی پاسخ دهد که قهوه سبز در کنار دیگر روش‌های علمی و کاربردی، تا چه حد در کاهش وزن موثر است. خانم دکتر فاطمه حیدری و همکاران، در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مطالعه‌ای بر روی زنان چاق بین 25 تا 45 سال انجام داده‌اند و به نتایج مهمی در اثر مکمل عصاره قهوه سبز به همراه رژیم محدود از کالری بر چاقی و التهاب رسیدند که مشروح آن در سایت رسمی مرکز ثبت کارآزمایی بالینی با شماره IRCT2015081910181N7 به ثبت رسیده است.

قهوه سبز همان قهوه خام است که بدون برشته‌کاری (Roast) فراوری شده تا به منظور کاهش وزن و همچنین استفاده از خواص آنتی‌اکسیدانی مصرف شود. طعم آن کاملا شبیه همان نوشیدنی قهوه است با عطر کمتر اما بسیار تلخ، ولی اگر به فکر سلامتی خودتان هستید، تلخ نوشیدن آن بهتر است.

 

عنصر کلیدی موجود در قهوه سبز، آنتی‌اکسیدان طبیعی بسیار مهمی به نام اسید کلروژنیک است که با آزاد کردن گلوکز در بدن و همزمان با افزایش سوخت و ساز و یا سوزاندن چربی موجود در کبد و تبدیل آن به انرژی، باعث چربی سوزی می‌شود. این دو مکانیزم با هم، باعث جلوگیری از جذب چربی و احساس سیری بین وعده‌های غذایی شده و به شکستن بافت چربی شکم و اطراف کمر شما کمک می‌کند و هیچگونه عوارض جانبی نیز ندارد. برای اطلاعات بیشتر این مطلب را دنبال کنید.

اما از لاغری مهم‌تر، میزان بالای آنتی‌اکسیدان در قهوه سبز است که مصرف آن برای جلوگیری از تخریب بافت پوست، پیری زودرس، جلوگیری از سرطان و بیماری‌های قلبی و عروقی توصیه می‌شود. آنتی‌اکسیدان مانند جارو در برابر رادیکال‌های آزاد عمل می‌کند و با از بین بردن آن‌ها سلول‌های تخریب شده را نوسازی می‌کند. رادیکال‌های آزاد موادی مضر برای بدن هستند که بطور طبیعی، در بدن تولید شده و بر اثر آلودگی هوا، استرس، مصرف الکل یا سیگار در بدن افزایش می‌یابند و آنتی‌اکسیدان‌ها با از بین بردنشان به حفظ سلول‌های حیاتی، سلامتی و جوان ماندن کمک می‌کنند. پس پیشنهاد می‌کنیم مصرف قهوه سبز را به عنوان گنجی از آنتی‌اکسیدان در برنامه روزانه تغذیه خود بگنجانید.

برای سفارش و خرید قهوه سبز ماندیرو اینجا کلیک کنید.

 

 

نظرات:

loader
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به تولیدی و بازرگانی ماندیرو می باشد .
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک