سم زدایی بدن با دتاکس واتر

تعداد بازدید: 4007
print
سم زدایی بدن با دتاکس واتر

اگر می خواهید دوباره به مسیر سلامتی بازگردید، راه های فراوانی برای سم زدایی از بدن وجود دارد. بهترین روش برای بیرون ریختن سموم راهی ساده است: مقدار بسیار بسیار زیادی آب. اما مجبور نیستید آب را خیلی ساده بنوشید، می توانید به آب آشامیدنی خود طعمی دلچسب و خاصیتی ضد سموم بدن اضافه کنید.

در مطالب پیشین درباره خواص دتاکس‌واتر و اثرات مثبت آن بر سلامت بدن با شما سخن گفتیم. این 4 سم‌زدا را به آب آشامیدنی خود اضافه کنید؛ مواردی را که در ادامه می‌آید به یک پارچ آب و یخ اضافه کنید و در روز بعد بیاشامید تا با روشی موثر از بدن خود سم‌زدایی کنید. 

لیمو
آب لیمو و آب، یک آشامیدنی سم‌زدای بسیار قوی می‌سازند، آب لیمو به تمیز و قلیایی شدن بدن کمک می‌کند. یک قطعه کوچک لیمو به یک پارچ آب اضافه کنید، و یا یک لیموی تازه را در لیوان آب خود بچکانید.
نعناع
نعناع بدون اضافه کردن قند، مقداری شیرینی به آب آشامیدنی‌تان اضافه می‌کند، همچنین به معده آرامش می دهد و به درست کارکردن دستگاه گوارش کمک می‌کند.
خیار
اضافه کردن چند قطعه خیار به آب آشامیدنی، آبرسانی بدن را بهبود می‌بخشد، همچنین خیار حاوی خواص ضد التهابی نیز هست.
زنجبیل
این ریشه گیاهی تند و تیز، به تمیز کردن سیستم بدن کمک کرده و معده را نیز آرام می‌کند. یک مقدار کم کافی است، لازم نیست خیلی استفاده کنید.
برای درست کردن آب آشامیدنی سم زدا، سه تا پنج قطعه خیار، نصف لیمو، و چند برگ نعناع را درون یک پارچ آب بریزید و به مقداری کم از چند قطعه زنجبیل پوست کنده هم در آن رنده یا ورقه کنید، آب طعم‌دار شما فقط کافی است چند ساعت در یخچال بماند تا برای نوشیدن مداوم و روزانه آماده شود.
 
مطالب بیشتر درباره دتاکس واتر

نظرات:

loader
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به تولیدی و بازرگانی ماندیرو می باشد .
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک