تاثیر قهوه سبز در چربی سوزی

تعداد بازدید: 11581
print
تاثیر قهوه سبز در چربی سوزی

مجله زندگی ایده آل نوشت: در یک تحقیق که اخیرا در روزنامه تایمز ایالات متحده به چاپ رسید، داوطلبانی که قهوه سبز را مصرف می کردند به مدت 12 هفته مورد بررسی قرار گرفتند. آنها به طور میانگین 5/8 کیلوگرم وزن کم کردند. این مقدار 16درصد از کل چربی بدن شان و 5/10 درصد از کل وزنشان بود. اما بخش جالب توجه جریان این بود که این داوطلبان هیچ تغییری در روند زندگی و تغذیه روزانه شان ندادند. تکرار می کنم این افراد 5/8 کیلوگرم را بدون گرفتن رژیم و ورزش اضافه بر برنامه عادی شان، کم کردند.

نتایج یک تحقیق در ایالات متحده نشان داد:

تاثیر فوق العاده قهوه سبز در چربی سوزی و کاهش وزن

قهوه سبز فواید بسیاری دارد. قهوه سبز برای کاهش وزن در روندی سالم و بدون مضرات کار خود را انجام می‌دهد.مقدار بالای اسید کلروژنیک در قهوه سبز به کم شدن چربی بدن توسط افزایش سوخت و ساز بدن و استفاده از چربی ذخیره شده در بدن کمک می‌کند. تحقیقات بسیار زیادی روی عصاره قهوه سبز انجام شده است که به عنوان یکی از رژیم‌های مهم برای کاهش وزن شناخته می‌شود. این تحقیقات نشان دادند که اسید کلروژنیک موجود در قهوه سبز 45 درصد به کاهش جذب چربی‌ای که در غذای مصرفی وجود دارد و تحریک متابولیسم کمک می‌کند.
 

آنتی اکسیدان اصلی در عصاره قهوه سبز یعنی اسید کلروژنیک، در آزاد شدن آنزیم G6P به وجود می‌آید که به طور محسوسی در تعادل قند خون نقش اساسی ایفا می‌کند، در نتیجه برای دیابتی‌ها دریافت این مکمل می‌تواند مفید باشد. همچنین دیابتی‌ها می‌توانند از کاهش وزن‌شان که با استفاده از قهوه سبز به وجود می‌آید فواید زیادی ببرند. اسید کلروژنیک، ترکیب اصلی قهوه سبز، یک آنتی اکسیدن طبیعی بسیار قوی است که با رادیکال‌های آزاد موجود در خون می‌جنگد. تاثیر آن روی روند پیری و بهتر شدن جریان خون و سفت شدن ماهیچه‌ها است. این تنها یکی از دلایلی است که این تحقیق بسیار جالب است.
 
بر اساس تحقیقاتی که در مورد چاقی، بیماری دیابت و مشکل در سوخت وساز بدن انجام شده است، قهوه سبز اولین ماده‌ای است برای کاهش وزن که سر قول‌های خود ایستاده است. در یک تحقیق که اخیرا در روزنامه تایمز ایالات‌متحده به چاپ رسید، داوطلبانی که قهوه سبز را مصرف می‌کردند به مدت 12 هفته مورد بررسی قرار گرفتند. آنها به طور میانگین 5/8 کیلوگرم وزن کم کردند.این مقدار 16درصد از کل چربی بدن‌شان و5/10درصد از کل وزنشان بود. اما بخش جالب توجه جریان این بود که این داوطلبان هیچ تغییری در روند زندگی و تغذیه روزانه‌شان ندادند. تکرار می‌کنم این افراد 5/8 کیلوگرم را بدون گرفتن رژیم و ورزش اضافه بر برنامه عادی‌شان، کم کردند. تا امروز، دانه‌های قهوه سبز، تاثیرگذارترین سلاح در مبارزه با چاقی و کمک به کاهش وزن هستند. امکان ندارد بتوانید راه حل دیگر بهتری برای کاهش وزن خود پیدا کنید.

 

چگونه عصاره قهوه سبز بر کاهش وزن تاثیر می‌گذارد؟

عصاره قهوه سبز از جذب شدن قند درون نشاسته غذاها جلوگیری می‌کند همچنین کالری دریافتی را به خصوص بعد از خوردن غذا کاهش می‌دهد. از طریق جلوگیری از جذب گلوکز، هم BMI و هم چربی بدن کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین اسید کلروژنیک از جذب چربی در روده جلوگیری می‌کند و متابولیسم چربی را در کبد افزایش می‌دهد. دانه قهوه سبز اشتها را کم می‌کند، متابولیسم را افزایش می‌دهد و چربی سوزی را سریع‌تر می‌کند. با سوزاندن چربی، عضلاتتان به طور طبیعی بیشتر مشخص می‌شوند و البته قهوه سبز به دفع سموم بدن کمک می‌کند.
قهوه سبز ، دانه های قهوه قبل از برشته شدن هستند که با برشته شدن به رنگ قهوه ای روشن تا تیره تبدیل می شوند .نوشیدن یک فنجان قهوه در طول روز در صورتی که به انواع قهوه حساسیت نداشته باشید بسیار مفید می باشد.
 

خواص قهوه

دانه‌های آن متابولیسم را از طریق عملکرد اسیدکلروژنیک تحریک می‌کند. این ماده همزمان با تحریک کبد برای چربی سوزی از آزاد شدن گلوکز در گردش خون نیز جلوگیری می‌کند.ترکیب این عملکردها سبب می‌شود تا افراد با مصرف آن بدون آنکه تغییر خاصی در رژیم غذایی و برنامه ورزشی خود ایجاد نمایند، لاغر شوند. بنابراین با افزایش سوخت و ساز بدن به جای ذخیره چربی، بدن از چربی به عنوان سوخت استفاده می‌کند چرا که قند خونِ در دسترس کاهش می‌یابداسید کلروژنیک، قابلیت بدن را جهت ذخیره چربی کاهش می دهد.قهوه به طور عمومی دارای خاصیت‌های زیر است:

– حفظ قند خون در شرایط سالم

– فشار خون پایین‌تر

– بهبود عملکرد قلبی-عروقی

– خواص آنتی اکسیدانی

– حذف رادیکال های آزاد از بدن به میزان دو برابر چای سبز و انگور

 

 

 

نظرات:

loader
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به تولیدی و بازرگانی ماندیرو می باشد .
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک